Ξεκίνησε και η νέα σχολική Χρονιά με υποσχέσεις για μια καλύτερη αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών προβλημάτων, ωστόσο οι ελλείψεις σε προσωπικό στο ολοήμερο και στην παράλληλη στήριξη μας προσγείωσαν στην πραγματικότητα.
Μετά από το συνήθη δρόμο της ζωής μας να φωνάξουμε και να διεκδικήσουμε 15 μέρες μετά ας πούμε ότι μπορούμε να μπούμε σε στοιχειώδη λειτουργία , με το φόβο πάνω από τα κεφάλια μας μην αρρωστήσουμε, αφού αντικαταστάτης/τρια δεν υπάρχει ούτε για δείγμα...
Στα μάτια των παιδιών μας όμως και πάλι είδαμε την ελπίδα και την απαίτηση να γνωρίσουν , να μάθουν ανεξάρτητα των δυσκολιών, γι αυτό και έχουμε ανασκουμπωθεί ως συνήθως να δώσουμε και τη νέα μάχη. Άλλωστε αυτά δε φταίνε σε τίποτε και προς αυτά δίνεται και πάλι η υπόσχεση να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να μη χάσουν το παραμικρό από τα δικαιώματά τους στη μόρφωση.
Κατά τα άλλα το δάκτυλο της αξιολόγησης των "ποσοστώσεων" και των τιμωριών εξακολουθεί να δείχνει την πλευρά των δασκάλων ως υπέυθυνων για τα κακώς κείμενα..
Μετά από το συνήθη δρόμο της ζωής μας να φωνάξουμε και να διεκδικήσουμε 15 μέρες μετά ας πούμε ότι μπορούμε να μπούμε σε στοιχειώδη λειτουργία , με το φόβο πάνω από τα κεφάλια μας μην αρρωστήσουμε, αφού αντικαταστάτης/τρια δεν υπάρχει ούτε για δείγμα...
Στα μάτια των παιδιών μας όμως και πάλι είδαμε την ελπίδα και την απαίτηση να γνωρίσουν , να μάθουν ανεξάρτητα των δυσκολιών, γι αυτό και έχουμε ανασκουμπωθεί ως συνήθως να δώσουμε και τη νέα μάχη. Άλλωστε αυτά δε φταίνε σε τίποτε και προς αυτά δίνεται και πάλι η υπόσχεση να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να μη χάσουν το παραμικρό από τα δικαιώματά τους στη μόρφωση.
Κατά τα άλλα το δάκτυλο της αξιολόγησης των "ποσοστώσεων" και των τιμωριών εξακολουθεί να δείχνει την πλευρά των δασκάλων ως υπέυθυνων για τα κακώς κείμενα..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου